Liverpool Greece Supporters
Register & Login, For more opportunitiesas LIVE STREAMING, chat and be able to posting on the forum!


For Every Liverpool Suporter In Greece & Europe!
 
HomeLatest News - LiverpoolGreek.comRegisterLog in
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ
Κοντά στην απόκτηση του Ουρουγουανού Gaston Ramirez έιναι η Liverpool συμφώνα με δημοσιέυματα!
Share | 
 

 Μεταγραφες

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AuthorMessage
Τόλης Lfc Φραγκομιχελάκης
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 469
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Ηλικία: 20
Τόπος: LIVERPOOL

PostSubject: Μεταγραφες   3/1/2011, 23:51

πια ονοματα παιζουν αλλα και τους εφικτους στοχους τις ομαδας
Back to top Go down
http://www.liverpoolgreek.com/
EKate
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 516
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Τόπος: Liverpool

PostSubject: Re: Μεταγραφες   3/1/2011, 23:54

Ελιας~!








You'll Never Walk Alone!
Back to top Go down
http://liverpoolgreek.com
????????
Guest



PostSubject: Re: Μεταγραφες   4/1/2011, 11:09

Elia has been linked with Liverpool for a while, but up until now it has only been rumours. Now, it looks as if the rumours are finally coming true, as sources in Germany- home of his current club Hamburg, suggest that the pacey winger has been subject to a £13 million bid from the Merseyside club and have agreed personal terms with the 23 year-old.

Elia has scored a career total of 27 goals while mounting a good assist total of 22, and in 2009 was awarded the Johan Cruijff Award for "Young Player of the Year" in the Netherlands - an award that has previously been won by Arsenal legends Dennis Bergkamp and Marc Overmars as well as Robin van Persie, Arjen Robben and Rafael van der Vaart.
Back to top Go down
Τόλης Lfc Φραγκομιχελάκης
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 469
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Ηλικία: 20
Τόπος: LIVERPOOL

PostSubject: Re: Μεταγραφες   4/1/2011, 11:17

Τρελανε μας :Ρ

Anfield wrote:
Elia has been linked with Liverpool for a while, but up until now it has only been rumours. Now, it looks as if the rumours are finally coming true, as sources in Germany- home of his current club Hamburg, suggest that the pacey winger has been subject to a £13 million bid from the Merseyside club and have agreed personal terms with the 23 year-old.

Elia has scored a career total of 27 goals while mounting a good assist total of 22, and in 2009 was awarded the Johan Cruijff Award for "Young Player of the Year" in the Netherlands - an award that has previously been won by Arsenal legends Dennis Bergkamp and Marc Overmars as well as Robin van Persie, Arjen Robben and Rafael van der Vaart.




Steven Gerrard Liverpool's Captain No. 8

YNWA



[b]You
are in a closed room with a Lion, a Cobra snake and a United fan, and
you have a gun with only two bullets. What do you do ? ..shot the United
fan twice !!
[/b]
Back to top Go down
http://www.liverpoolgreek.com/
EKate
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 516
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Τόπος: Liverpool

PostSubject: Re: Μεταγραφες   4/1/2011, 11:23

AAAAAAAAAAAAMMMMMMHHHHHHHHHHHHHHNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!








You'll Never Walk Alone!
Back to top Go down
http://liverpoolgreek.com
????????
Guest



PostSubject: Re: Μεταγραφες   4/1/2011, 11:46

Birmingham City are waiting on news of Eljero Elia's move to Liverpool.

Should the Reds clinch a deal for the Hamburg winger, Ryan Babel will be allowed to move to St Andrew's.

Birmingham had a loan offer rejected by Liverpool last week, but manager Alex McLeish remains keen on the Dutchman.

Babel has also been linked with high-flying Tottenham and Arsenal this season.

Kai tora anarotiese o aplos asxetos filathlos. Giati xoraei se Arsenal kai Spurs kai oxi stin Liverpool ! ! ! !
Back to top Go down
EKate
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 516
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Τόπος: Liverpool

PostSubject: Re: Μεταγραφες   4/1/2011, 12:02

pige????








You'll Never Walk Alone!
Back to top Go down
http://liverpoolgreek.com
????????
Guest



PostSubject: Re: Μεταγραφες   4/1/2011, 12:17

Oxi alla ola lene oti se periptosi pou erthei o Elia prepei na tin kanei o eteros Olandos. Alloste o Elia tou peire kai tin thesi stin ethniki.

Thesi pou exase kaka ta psemmata o Babel me tin epilogi tou na erthei stin Liverpool kai vevaia tou Rafa tis paparies...
Back to top Go down
EKate
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 516
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Τόπος: Liverpool

PostSubject: Re: Μεταγραφες   4/1/2011, 12:21

Μωρε παιδια οχι τον babel..διοξτε τον Ngog να παει στο δια@@!
Ο babel θα μας βοηθησει!Μακαρι να γινει ετσι οπως τα λεω!








You'll Never Walk Alone!
Back to top Go down
http://liverpoolgreek.com
Τόλης Lfc Φραγκομιχελάκης
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 469
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Ηλικία: 20
Τόπος: LIVERPOOL

PostSubject: Re: Μεταγραφες   4/1/2011, 12:39

μαρεσει ο μπαμπελ αλλα ο ελιας ειναι ακομα καλυτερος :Ρ..και τον μπαμπελ ο ραφα τον εκαψε...δεν με χαλαει να μην ερθει και να μηνει ο μπαμπελ αλλα το οτι κεινουμαστε για νεα παιδια και ριχνουμε εστω και λιγα φραγκα στο τραπεζι ειναι θετικο...

ρε αντρεα τι αναρωτιεσε????ο ρεντναπ και ο βενγκερ δεν ξερουν δν ειναι καλοι προπονητες..μονο το δικο μας "τζιμανι" πιανει πουλια στον αερα και τον διωχνει γτ δν βλεπει τπτ πανω τ...τι να κανουν τωρα οι αλλοι οι ασχετοι??(ΕΙρωνικα το λες μην παρεξηγηθω :Ρ)





Steven Gerrard Liverpool's Captain No. 8

YNWA



[b]You
are in a closed room with a Lion, a Cobra snake and a United fan, and
you have a gun with only two bullets. What do you do ? ..shot the United
fan twice !!
[/b]
Back to top Go down
http://www.liverpoolgreek.com/
EKate
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 516
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Τόπος: Liverpool

PostSubject: Re: Μεταγραφες   4/1/2011, 14:30

http://www.england365.gr/article/10936/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CF%88%CE%B5%CF%8D%CE%B4%CE%B5%CE%B9-%CE%BF-%CE%9A%CE%BB%CE%BF%CF%80-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%9B%CE%AF%CE%B2%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB



Πειος κλοΠ?? ποτε εγινε αυτο?








You'll Never Walk Alone!
Back to top Go down
http://liverpoolgreek.com
Loco Margas
Liverpool Loyal "Subject"
Liverpool Loyal


Αριθμός μηνυμάτων: 217
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-04
Ηλικία: 24
Τόπος: Βριλήσσια

PostSubject: Re: Μεταγραφες   4/1/2011, 16:08

http://www.lfclive.net/click.php?url=http://www.football.co.uk/liverpool/roy_hodgson_is_hoping_he_gets_a_chance_to_build_his_own_liverpool_team_rss1554726.shtml&lfcliveid=198157

we don't...
Back to top Go down
achilleas10
"Red" Supporter



Αριθμός μηνυμάτων: 57
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Ηλικία: 26
Τόπος: Θεσσαλονικη

PostSubject: Re: Μεταγραφες   4/1/2011, 18:20

http://www.sport-fm.gr/article/385107

Πως κι ετσι??? Ανοιξαμε επιτελους τα ματια μας και αρχισαμε να βλεπουμε τριγυρω μας???
Back to top Go down
giannis_ynwa
Friend of "Reds"
Friend of


Αριθμός μηνυμάτων: 45
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-04
Τόπος: Θεσσαλονίκη

PostSubject: Re: Μεταγραφες   4/1/2011, 18:27

ΔΑΝΕΙΚΟ ΠΑΙΚΤΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ.ΜΟΝΟ ΑΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΨΙΟΝ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΜΑΙ ΘΕΤΙΚΟΣ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ Ο ΑΝΤΕΜΠΑΓΙΟΡ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.
Back to top Go down
????????
Guest



PostSubject: Re: Μεταγραφες   4/1/2011, 19:25

O Adebayor tha exei option agoras. Alla den tha einai sta posa pou milousan prin 1 mina... Tora i timi anevenei pano apo 18 stin kaliteri.....

Liverpool would currently only be in the market to take Adebayor on loan given his wages and possible fee, with City unlikely to accept a cut-price deal for a player they paid over £25million for just 18 months ago.

Achilleas... TO AVATAR SOU TO AGAPO TRELA ! ! ! !
Back to top Go down
????????
Guest



PostSubject: Re: Μεταγραφες   4/1/2011, 19:33

Na po tin pikri alithia paided den ton goustaro an einai se full price ! ! !

An einai ekptoseis me 10 to poli tote ok.... Allios exei kai allou portokalies...
Prin ena mina diavazame oti tha ton "petaksoun" me 8 myria...
Back to top Go down
Τόλης Lfc Φραγκομιχελάκης
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 469
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Ηλικία: 20
Τόπος: LIVERPOOL

PostSubject: Re: Μεταγραφες   5/1/2011, 00:27

telika 8a xreiastoume kai stoper einai i gnomi mou...

http://www.guardian.co.uk/football/2011/jan/04/liverpool-daniel-agger

oust vromoskilo...s autn tn omada dn exei feygw kai tetia palio malaka....se pigena kiolas arx*di...




Steven Gerrard Liverpool's Captain No. 8

YNWA



[b]You
are in a closed room with a Lion, a Cobra snake and a United fan, and
you have a gun with only two bullets. What do you do ? ..shot the United
fan twice !!
[/b]
Back to top Go down
http://www.liverpoolgreek.com/
????????
Guest



PostSubject: Re: Μεταγραφες   5/1/2011, 10:37

Koita... Opadous Liverpool stin omada an den kano lathos exoume 2. Gerrard kai Carra.

O Kuyt kai merikoi alloi GOUSTAROUN na paizoun gia tin omada kai yparxoun kai aytoi pou einai apla misthoforoi pou sou lene entaksi.. Sta paparia mou kai an den paikso.. Eimai se mia megali omada kai ola kala... Oi adiaforoi pou leme.

O Agger goustarei na paiksei gia rtin Liverpool... Kai ego omos an eimoun Agger kai o malakas o Hodgson eixe kapoion Skrtel gia vasiko mazi me ton Carra tha tin ekana... Tha elega THANX gia ta oraia xronia alla thelo na paikso... AN eimoun tou styl goustaro Liverpool. Ego prosopika opos kai oloi edo mesa tha paizame kai tsampa pou leei o logos.
O Agger stin periptosi tou kala kanei... O anthropos thelei na paizei.. Den feygei px gia ta leyta. To ithos tou to eides otn tou egine protasi apo tin Milan propersy kai eipe oxi. An den goustare tin Liverpool tha tin eixe kanei.

Tora gia simera... Simera einai megali mera mages... Opos vlepete eimaste 5 meres sto metagrafiko pazari kai kamia kinisi. Gia proti fora pou to vlepo to thema thetika. Isos perimenoume na doume poios tha einai proponitis gia na kanei tis allages pou thelei.
Isos ayrio to poli mexri tin deytera tha kseroume...

Apo vdomada na perimenete 2 3 paixtes... Smile
Back to top Go down
EKate
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 516
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Τόπος: Liverpool

PostSubject: Re: Μεταγραφες   5/1/2011, 10:43

Μακαρι Ανδρεα!Αντε να περημενουμε κανα παιχτη!Ακουγετε και για Αντεμπαγιορ!


Anfield wrote:
Koita... Opadous Liverpool stin omada an den kano lathos exoume 2. Gerrard kai Carra.

O Kuyt kai merikoi alloi GOUSTAROUN na paizoun gia tin omada kai yparxoun kai aytoi pou einai apla misthoforoi pou sou lene entaksi.. Sta paparia mou kai an den paikso.. Eimai se mia megali omada kai ola kala... Oi adiaforoi pou leme.

O Agger goustarei na paiksei gia rtin Liverpool... Kai ego omos an eimoun Agger kai o malakas o Hodgson eixe kapoion Skrtel gia vasiko mazi me ton Carra tha tin ekana... Tha elega THANX gia ta oraia xronia alla thelo na paikso... AN eimoun tou styl goustaro Liverpool. Ego prosopika opos kai oloi edo mesa tha paizame kai tsampa pou leei o logos.
O Agger stin periptosi tou kala kanei... O anthropos thelei na paizei.. Den feygei px gia ta leyta. To ithos tou to eides otn tou egine protasi apo tin Milan propersy kai eipe oxi. An den goustare tin Liverpool tha tin eixe kanei.

Tora gia simera... Simera einai megali mera mages... Opos vlepete eimaste 5 meres sto metagrafiko pazari kai kamia kinisi. Gia proti fora pou to vlepo to thema thetika. Isos perimenoume na doume poios tha einai proponitis gia na kanei tis allages pou thelei.
Isos ayrio to poli mexri tin deytera tha kseroume...

Apo vdomada na perimenete 2 3 paixtes... Smile








You'll Never Walk Alone!
Back to top Go down
http://liverpoolgreek.com
EKate
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 516
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Τόπος: Liverpool

PostSubject: Re: Μεταγραφες   5/1/2011, 11:03

Liverpool agree €15m Elia deal

Liverpool have kick-started their January shopping after agreeing terms to sign Hamburg midfielder Eljero Elia for €15 million.

The
Reds desperately need reinforcement after a disappointing first-half of
the season which saw them end the year ninth in the Barclays Premier
League.
...
A lack of width on both wings has been a well documented problem at Anfield.

And manager Roy Hodgson has pin-pointed the speedy Dutch international as the ideal man to remedy the problem.

The 23-year-old signed for Hamburg from FC Twente in 2009 and impressed in his first season at the Bundesliga club.

But he failed to maintain his form the following year and lost favour with coach Armin Veh as a result.

According
to Hamburg daily Hamburger Morgenpost, Elia is already on his way out
of the club after agreeing personal terms with the Anfield club.

The transfer fee is believed to be €15 million.





Τον πειραμε???








You'll Never Walk Alone!
Back to top Go down
http://liverpoolgreek.com
achilleas10
"Red" Supporter



Αριθμός μηνυμάτων: 57
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Ηλικία: 26
Τόπος: Θεσσαλονικη

PostSubject: Re: Μεταγραφες   5/1/2011, 13:30

Torres9 wrote:
Liverpool agree €15m Elia deal

Liverpool have kick-started their January shopping after agreeing terms to sign Hamburg midfielder Eljero Elia for €15 million.

The
Reds desperately need reinforcement after a disappointing first-half of
the season which saw them end the year ninth in the Barclays Premier
League.
...
A lack of width on both wings has been a well documented problem at Anfield.

And manager Roy Hodgson has pin-pointed the speedy Dutch international as the ideal man to remedy the problem.

The 23-year-old signed for Hamburg from FC Twente in 2009 and impressed in his first season at the Bundesliga club.

But he failed to maintain his form the following year and lost favour with coach Armin Veh as a result.

According
to Hamburg daily Hamburger Morgenpost, Elia is already on his way out
of the club after agreeing personal terms with the Anfield club.

The transfer fee is believed to be €15 million.





Τον πειραμε???

Αυτη η ειδηση εχει βγει εδω και 2-3 μερες, αλλα δεν υπαρχει κατι το επισημο. Ολα ξεκινησαν (απ'οτι εμαθα) απο το twitter καποιου αξιοπιστου (οπως λενε στο Λιβερπουλ) και μετα βγηκε σε διαφορα site.
Για την ωρα περιμενουμε...
Back to top Go down
el_pistolero
"Red" Supporter



Αριθμός μηνυμάτων: 67
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Ηλικία: 21

PostSubject: Re: Μεταγραφες   5/1/2011, 13:55

paidia egw protimw ton babel ap ton elias....ta leuta auta mporoume na ta dwsoume allou px ston hazard....
Back to top Go down
Suarez-Carroll
Liverpool Loyal "Subject"
Liverpool Loyal


Αριθμός μηνυμάτων: 400
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-05
Τόπος: Χαλανδρι

PostSubject: Re: Μεταγραφες   5/1/2011, 13:56

Ειχανε πει πως θα κανανε προταση στον Honda και σε εναν αλλον απο την Ιπγουιτς[Ταλαντουχοι και νεοι παιχτες].Χρειαζομαστε νεους παιχτες αλλα και ο Αντεμπαγιορ ειναι καλος.Ποσο χρονων ειναι? Question
Back to top Go down
Τόλης Lfc Φραγκομιχελάκης
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 469
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Ηλικία: 20
Τόπος: LIVERPOOL

PostSubject: Re: Μεταγραφες   5/1/2011, 14:01

26

Daglish13 wrote:
Ειχανε πει πως θα κανανε προταση στον Honda και σε εναν αλλον απο την Ιπγουιτς[Ταλαντουχοι και νεοι παιχτες].Χρειαζομαστε νεους παιχτες αλλα και ο Αντεμπαγιορ ειναι καλος.Ποσο χρονων ειναι? Question




Steven Gerrard Liverpool's Captain No. 8

YNWA



[b]You
are in a closed room with a Lion, a Cobra snake and a United fan, and
you have a gun with only two bullets. What do you do ? ..shot the United
fan twice !!
[/b]
Back to top Go down
http://www.liverpoolgreek.com/
Mike
Moderator
Moderator


Αριθμός μηνυμάτων: 179
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-05
Ηλικία: 27

PostSubject: Re: Μεταγραφες   5/1/2011, 17:10

na figi o proponitis na ferume ena kalitero k i omada tha strosi



You Will Never Walk Alone
Back to top Go down
????????
Guest



PostSubject: Re: Μεταγραφες   5/1/2011, 20:23

Alex Oxlade-Chamberlain
Connor Wickham,

Gia osous den tous lene tipota ta onomata einai ta dyo poio HOT prospect ayti tin stigmi stin Agglia. Kai tous dyo tous exei i Liverpool sto radar edo kai kana dimino (idia ton Chamberlain) alla kamia protasi eos tora. Apotelesma na exoun mpei sto paixnidi kai i Spurs alla KAI i Arsenal pou einai mana se tetoia ! ! !

Ante na se do Comolli... Ante na doume poso poio eksypnos eisai apo t tous ypolypous... Den thelo kai tous dyo... Den eimai pleonektis... Alla otan tous exeis scoutarei protos APAITO toulaxisto ton ena ! !
Back to top Go down
EKate
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 516
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Τόπος: Liverpool

PostSubject: Re: Μεταγραφες   5/1/2011, 20:26

Eka re Conolli! Mpravo re!!! Den se pigena apo thn arxh! Kala kanonise kai esu!








You'll Never Walk Alone!
Back to top Go down
http://liverpoolgreek.com
EKate
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 516
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Τόπος: Liverpool

PostSubject: Re: Μεταγραφες   6/1/2011, 01:08

!








You'll Never Walk Alone!
Back to top Go down
http://liverpoolgreek.com
konkarakos
Friend of "Reds"
Friend of


Αριθμός μηνυμάτων: 16
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-06

PostSubject: asasa   6/1/2011, 18:58

re gamwto ti kanoun aytoi ekei sto liverpool den vlepoun pws h omada den paei kala 8elei pros8ikes kales kai dinates vasi t onomatos aytis ts omadas....p.x. o adil rami gt n paei valencia tetoio paixti gt n tn afisoume mono enan logo mipws exoume kaliteron pisw stin amina ??g tn eden hazard gt den ginetai kammia protasi alli paixtoura kai ayti ferte kanenan swsto sto limani re paidia m ferate tn jovanovic den lew ekane kala paixnidia perisi alla stin omada pou itan den einai g liverpool pistevw mono o kiriakos epiase g t lefta t kai ayto gt einai psixara kai den xarizei s kanenan pezei m tn psixi t opou kai n einai tetoious paixtes 8eloume san tn kuyt....aaaaaa 3exasa kai tn meireles megalos paixtis tromeri pros8iki s ayto ena megalo bravo...makari n sinexisei etc t paidi ...!!
Back to top Go down
Τόλης Lfc Φραγκομιχελάκης
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 469
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Ηλικία: 20
Τόπος: LIVERPOOL

PostSubject: Re: Μεταγραφες   6/1/2011, 19:14

εχεις δικιο ο κυριακος ψυχαρα ο καουτ εργαλειο και ο μειρελες υπερπεχταρας θα λεγα εγω μιας και παταει και στις 2 περιοχες.....ειναι το στυλ πεχνιδιου του....και καλως ηρθες Wink

konkarakos wrote:
re gamwto ti kanoun aytoi ekei sto liverpool den vlepoun pws h omada den paei kala 8elei pros8ikes kales kai dinates vasi t onomatos aytis ts omadas....p.x. o adil rami gt n paei valencia tetoio paixti gt n tn afisoume mono enan logo mipws exoume kaliteron pisw stin amina ??g tn eden hazard gt den ginetai kammia protasi alli paixtoura kai ayti ferte kanenan swsto sto limani re paidia m ferate tn jovanovic den lew ekane kala paixnidia perisi alla stin omada pou itan den einai g liverpool pistevw mono o kiriakos epiase g t lefta t kai ayto gt einai psixara kai den xarizei s kanenan pezei m tn psixi t opou kai n einai tetoious paixtes 8eloume san tn kuyt....aaaaaa 3exasa kai tn meireles megalos paixtis tromeri pros8iki s ayto ena megalo bravo...makari n sinexisei etc t paidi ...!!




Steven Gerrard Liverpool's Captain No. 8

YNWA



[b]You
are in a closed room with a Lion, a Cobra snake and a United fan, and
you have a gun with only two bullets. What do you do ? ..shot the United
fan twice !!
[/b]
Back to top Go down
http://www.liverpoolgreek.com/
EKate
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 516
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Τόπος: Liverpool

PostSubject: Re: Μεταγραφες   6/1/2011, 19:15

Καλως ηρθες ρε!! σωστα τα λεγομενα σου!








You'll Never Walk Alone!
Back to top Go down
http://liverpoolgreek.com
konkarakos
Friend of "Reds"
Friend of


Αριθμός μηνυμάτων: 16
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-06

PostSubject: sasas   6/1/2011, 19:29

e ma den mporw n vlepw tn chelsea kai tn ka8e chelsea na kanei tn omada m mikri kai t lew ayto gt eimai 16 xronwn kai oloi stin ilikia m kaneis den 3erei apo tn istoria t sillogou kai mono apo to twra vlepoun...apla mipws n kn koumanto kaneis palios apo tn omada pou 3erei kai einai xronia ston xwro??gt m aytous pou kanoun koumanto twra stin liverpool 8 ginoume fullham g ayto allwste pirame kai tn roy mexri kai prin apo 2 xronai ri3ame 4ara stin real st cl gt eixame psixi san omada na min 8imi8w kai palaiotera kai twra ti?pou pigan ola ayta ...ligo 3ipnia n kini8oun sto metagrafiko pazari as koita3oun ligo n paroun kanena "asteri" pou n pezei mpala kai oxi 28xronous kai vale pou isws pe3oun ...gt plaka plaka o joe tpt den ekane g to onoma p exei...
Back to top Go down
Τόλης Lfc Φραγκομιχελάκης
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 469
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Ηλικία: 20
Τόπος: LIVERPOOL

PostSubject: Re: Μεταγραφες   6/1/2011, 19:40

κανεις λαθος ειμαι 16 χρονων και ξερω απ εξω τα τροπαια μας και αρκετα πραματα απ τν ιστορια μιας κ δν ειμαι απ τν γενια τις ινσταμπουλ π μολις πηραμε τ τσ λοο ολοι λεγανε λιβερπουλ κ λιβερπουλ λογο της ανατροπης ειμαι πιο παλιος...κ επησεις εμεις δν θελουμε πιτσιρικια αυτν τν στηγμη θελουμε πεχτες π σιγουρα θα πεξουν κ αυτο πιστευαμε οτι θα κανει κ ο τζο κ να σ πω τν αληθεια πιστευω αμα αλαξουμε προπονητη θα πεξει γαματα....επισεις δν ακουσα καμια τσελσι να λεει τπτ για μας μιας κ δν μπορει να λεει...εχω περισοτερα τσ λ απ τα πρωταθληματα της....μακαρι να γινουμε φουλαμ μιας κ αυτη την στιγμη ειμαστε στε μικροτερη κατηγορια...στα 20 μας παιχνιδια εχουμε σκοραρει μονο σε 6 στο προτω ημηχρονο και εχουμε λιγοτερα γκολ απ την 1η 10αδα του πρωταθληματος σκοραρει και απ τν μπλακ πουλ και απ τν γουεστμπρομ π ειναι 13η και 14η...κ ο χοτζον λεει για τα προβληματα στην αμυντικη μας λειτουργεια αλλα στην επιθετικη δν τ χει παρει χαμπαρι..ακουω τωρα σπορ φμ κ μολις εστειλε μνμ ενας τσελσι κ λεει τι θα γινει ρε παιδια με την δικια μας ομαδα εχουμε καταντισει χειροτερα κ απ τν λιβερπουλ..πραγματικα ντροπη ρ γαμω τ κεφαλι τους....τεςπα μην ζαλιζω εσενα με τις κουταμαρες τους :Ρ....
konkarakos wrote:
e ma den mporw n vlepw tn chelsea kai tn ka8e chelsea na kanei tn omada m mikri kai t lew ayto gt eimai 16 xronwn kai oloi stin ilikia m kaneis den 3erei apo tn istoria t sillogou kai mono apo to twra vlepoun...apla mipws n kn koumanto kaneis palios apo tn omada pou 3erei kai einai xronia ston xwro??gt m aytous pou kanoun koumanto twra stin liverpool 8 ginoume fullham g ayto allwste pirame kai tn roy mexri kai prin apo 2 xronai ri3ame 4ara stin real st cl gt eixame psixi san omada na min 8imi8w kai palaiotera kai twra ti?pou pigan ola ayta ...ligo 3ipnia n kini8oun sto metagrafiko pazari as koita3oun ligo n paroun kanena "asteri" pou n pezei mpala kai oxi 28xronous kai vale pou isws pe3oun ...gt plaka plaka o joe tpt den ekane g to onoma p exei...




Steven Gerrard Liverpool's Captain No. 8

YNWA



[b]You
are in a closed room with a Lion, a Cobra snake and a United fan, and
you have a gun with only two bullets. What do you do ? ..shot the United
fan twice !!
[/b]
Back to top Go down
http://www.liverpoolgreek.com/
Τόλης Lfc Φραγκομιχελάκης
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων: 469
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-03
Ηλικία: 20
Τόπος: LIVERPOOL

PostSubject: Re: Μεταγραφες   6/1/2011, 19:47

και οχι δεν θελω να αναλαβει καποιος θρυλος γτ ο ρας εχει να προπονησει 5 χρονια και ο νταγκλις 10 χρονια...αν προπονησουν εμας εχουν μηνει πολυ πισω απ τ συγχρονο προδοσφαιρο κ θα ξεφτιλιστει κ επηδη τς αγαπαω αυτους τους ανθρωπους π ηταν μερος τις λιβερπουλ τις παλιας δεν θελω να ξεφτιλιστουν...




Steven Gerrard Liverpool's Captain No. 8

YNWA



[b]You
are in a closed room with a Lion, a Cobra snake and a United fan, and
you have a gun with only two bullets. What do you do ? ..shot the United
fan twice !!
[/b]
Back to top Go down
http://www.liverpoolgreek.com/
konkarakos
Friend of "Reds"
Friend of


Αριθμός μηνυμάτων: 16
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-06

PostSubject: asad   6/1/2011, 19:55

εσυ τα 3ερεισ ολα αυτα γιατι εισαι λιβερπουλ....επισησ δεν με ζαλιζεις γιατι μου αρεσει να μιλαω για την ομαδαρα μας με αν8ρωπουσ που την 3ερουν και την υποστηριζουν...κοιτα3ε πιο κατω δεν ειμαστε...εντα3ει μπορει να ειμαστε δυσαρεστημενοι με την ομαδα αλλα να λεμε και του στραβου τ δικιο...βεβαια δεν μπορουμε ν πιασουμε κορυφη με τιποτα και τιν μπαλα στο πλεκτο δεν την βαζουμε ουτε με αιτηση ...αυτο ειναι αλλη ιστορια...!!εγψ δεν ειπα πωσ λενε γ εμας απο τν chelsea και 3ερω την βαρια φανελα που εχει η liverpool απλα μικρη την κανουν τ μμε που να καουν ολα τουσ λεγοντασ μετα απο κα8ε ηττα μασ <<μια ακομα συνη8ισμενη ηττα απο την liverpool που φετος δυσκολα 8α καταφερει να βγει στην ευρωπη >>τρελενομαι οταν τα ακοyω αυτα....:@ ακου εκει συνη8ισμενη ηττα ....σωπα ρε μαγκα !!!
Back to top Go down
 

Μεταγραφες

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 10Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Liverpool Greece Supporters ::  :: -